روز بی آبی در خوابگاه مجد
روز بی آبی
دهنم سرویس است
جای من اینجا نیست
در پس پرده ی این بی آبی
چه کسی مسؤل است؟
من و این فشار جان فرسا را چه کسی دریابد؟
و چرا داد مرا دادگری نمیابد؟
بر بساطی که بساطی نیست
دست شویی پر از خالی است
لوله اش ترکیده است
لوله کش نامده است
همچنان می فشرم
بدنم را سخت در تنگ
سرپرستی می گوید
تا به امشب لوله کش درگیر است
باز هم می گویم
من و این فشار جان فرسا را چه کسی دریابد؟
و چرا داد مرا دادگری نمی یابد؟
شاعر: حمید براتی(عمران) به مدد امیر مصلایی نژاد(مکانیک)
+ نوشته شده در دوشنبه پنجم اسفند ۱۳۸۷ ساعت 10:35 توسط شاهین تيمور پور
|
هر کدوم از دانشجویانی مکانیک چمران ورودی 87 که مایل هستند از نویسندگان این وب شوند در قسمت نظرات اعلام کنند تا اسرع وقت جزو نویسندگان وب شوند.