عمرانی های ...
يچه ها سلام !!![]()
حتما اگهي مسابقات سازه هاي ماکاروني (خرپا) رو ديدين و ميدونين که سه شنبه همين هفته مسابقش داره برگزار ميشه. بچه هاي خودمونم مي خوان 2تا سازه شرکت بدن.![]()
همونطور که ميدونين براي خرپا ماکاروني باريلاي 50
cm حياتيه ولي بچه ها هر چي زور زدن تو اهواز باريلا پيدا نکردن و از قرار معلوم بچه هاي عمراني باريلا خيلي زياد دارن. حالا قابل توجه اونايي که ميگن عمرانيا به مکانيکيا حسودي نميکنن (مخصوصا بعضي از عمرانياي 87بچه هامون رفتن به يکي از بچه هاي عمران...
گفتن که چندتا از اون باريلاها بهشون بده که بتونن با يه سازه خوبتر تو مسابقه شرکت کنن. بازم قابل توجه اونايي که ميگن دعوايي نيست.... پسره دراومده بهشون گفته که ""به شرطي بهتون باريلا ميدم که اگه تو مسابقه مقام اورديد۳/۱
زجر آورتر اينه که همين پسره وقتي ميخواست تو مسابقات خرپاي کاشان شرکت کنه و هيچ کدوم از هم گروهياش محل ... هم بهش نذاشتن
همين رفيق مکانيکيه ما پايش شد و با خرج خودش باهاش رفت.
سرتونو درد نيارم (البته ميدونم که مکانيکياي با غيرت الان در اوج عصبانیت بسر ميبرن
)
ديگه خودتونبن و خودتونبن و غيرتتون و مکانيکي بودنتون و ... واسه حمايت از دوستامون تو روزه مسابقه که ....![]()
![]()
مسابقات سه شنبه۲۴/۱/۸۹ از صبح تا عصر(چون سازه های مختلف باید باگزاری بشن معلوم نیست چه زمانی نوبت ما باشه !)
وعدمون سه شنبه تو آمفي تئاتر مهندسي![]()
![]()
هر کدوم از دانشجویانی مکانیک چمران ورودی 87 که مایل هستند از نویسندگان این وب شوند در قسمت نظرات اعلام کنند تا اسرع وقت جزو نویسندگان وب شوند.