نمرات محاسبات عددی دکتر عظیمی(نمرات سیالات اخر تیر ماه اعلام میشود !)

سلام

این نمرات محاسبات دکتر عظیمی ! ۹ نفر افتاده !!

 

دانشجویان مکانیک چمران 87 | www.mch87.ir


در صورت اعتراض به نمره هاتون میتونید تا 3شنبه با میل استاد aziz_16542@yahoo.com مکاتبه کنید.

در مورد نمرات سیالات هم استاد در جواب ایمیل یکی از دوستان گفتند شاید تا اخر ماه نمرات رو اعلام کنند !

نمرات مبانی برق1 (عبادی) + مقاومت1 (خوران) + مقاومت2 (مهدی قلب) + اطلاعیه ی دکتر عظیمی

 

نمرات مبانی برق1 (عبادی) + مقاومت1 (خوران) + مقاومت2 (مهدی قلب) + اطلاعیه ی دکتر عظیمی

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید !

اضافه نوشت :

اینم از لینک نمرات نهایی مقاومت2 (محمد مهدی قلب) که همین نیم ساعت پیش سر سایتش گذاشتشون :

http://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxtYWhkaWdoYWxibXxneDozNDRiMzkyNWFlOTIwZGU0

ادامه نوشته

نمرات ترمودینامیک 1 استاد بعنونی

سلام

 نمرات ترمودینامیک 1 استاد بعنونی رو می تونید در ادامه مطلب ببینید !

در مورد نمرات سیالات هم استاد عظیمی گفتند که نمرات رو اواخر تیر میزنند و از اونجایی که دانشگاه اون موقع بسته هست ایمیل دادم که نمرات رو ایمیل کنه تا ما هم بزاریم اینجا!

در اخر هم یه چیزی گفت که بهتون نمی گم چون ایام تعطیلتون رو خراب می کنه !(با حرف استاد من به شخصه امیدم برای پاس شدن به صفر نزدیک شد !!)

استاد قلب هم نمرات رو شنبه می زنند !

ادامه نوشته

World without Engineers

جهان بدون مهندسین

Electronics Engineers
مهندسین الکترونیک
JoinIran

Mechanical Engineers
مهندسان مکانیک
JoinIran
 
Civil Engineers 
مهندسین عمران
JoinIran
 
Communication Engineers 
مهندسین ارتباطات

JoinIran
 
Computer Engineers 
مهندسین کامپیوتر
JoinIran
 
Aeronautical Engineers
مهندسین هوانوردی
JoinIran
 
Electrical Engineers
مهندسان برق

JoinIran


ما کجا و آنها کجا

 

شاید کمی بیندیشیم که در چه سطحی قرار داریم و اینقدر به خودمان نبالیم..........

رييس دانشگاه صنعتي شريف با بيان اينكه از يكصد نفر اول كنكور سراسري 93 نفر آنها در اين دانشگاه تحصيل مي كنند اظهار كرد: 36 نفر از دانش‌آموزاني المپيادي بدون كنكور وارد دانشگاه صنعتي شريف شدند.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر سهراب‌پور در پنجمين جشنواره تقدير از ستاره‌گان دانشگاه صنعتي شريف ، گفت: اين جشن را هر ساله در دانشگاه برگزار مي‌كنيم تا دانشجوياني كه افتخار آفريني مي‌كنند از همه آنها در يك مراسم تقدير شود.

وي گفت: در اين مراسم از سه نفر از دانشجويان نمونه كشوري كه از سوي وزارت علوم معرفي شدند متعلق به دانشگاه صنعتي شريف هستند كه از آنها تقدير مي‌شود.

وي بابيان اينكه تيم شبيه‌ساز امداد دانشگاه در مسابقات جهان روبوكاپ در آمريكا مقام دوم را كسب كرده است گفت: همچنين تيم ACM دانشگاه مقام اول كشوري در كانادا مقام دوم آسيا و مقام سيزدهم دنيا بين 6 هزار دانشگاه دنيا كسب كرده است.

رييس دانشگاه صنعتي شريف افزود: تيم رياضي دانشگاه در مسابقه جهاني در بلغارستان مقام سوم و تيم رياضي دانشگاه در مسابقاتي كه انجمن رياضي كشور برگزار مي‌كند، براي بيست و يكمين سال متوالي مقام اول را كسب كردند.

دكتر سهراب‌پور با بيان اينكه تيم شهبال دانشگاه شريف در مسابقه‌ طراحي و ساخت هواپيماي بدون سرنشين حائز مقام سوم شده است، اظهار كرد: تيم توسن نيز در مسابقه‌ طراحي و ساخت خودروهاي الكترونيكي مقام اول را كسب كرده است.

گفتني است، در اين مراسم از 192 ستاره شريف در زمينه‌هاي نفرات برتر آزمون سراسري، پذيرفته شدگان با سهميه المپياد، برگزيدگان مرحله‌ نهايي الميپياد دانشجويي، نفرات تيم رياضي دانشجويي دانشگاه در سي و يكمين دوره مسابقات رياضي دانشجويي، نفرات تيم رياضي دانشجويي دانشگاه در چهاردهمين مسابقات جهاني رياضي، دانشجويان نمونه آموزش عالي، مقام آوران نهمين جشنواره جوان خوارزمي، اعضاي تيم شبيه‌سازي امداد در مسابقات جهاني روبوكاپ در آمريكا، اعضاي تيم مسابقات ACM در مسابقات جهاني، اعضاي تيم توسن و تيم شهبال تقدير به عمل آمد.

دنيا و عقبايم علي

در دنیا زدم دنیاعلی بود:::به عقبی سر زدم عقبی علی بود
به مسجد رفتم از بهر عبادت::: بنا و بانی و بنّا علی بود

با تبريک ولادت با برکت حضرت زينب کبري که به حق زينت پدر بزرگوارش بود.

سلام.بعضی وقتا یه اتفاقایی می افته آدم نمی دونه دردشو به کی بگه!

چند روز پیش از بچه ها شنیدم یکی از اساتید سر کلاس یه چیزایی گفته که نه تنها در شان یه استاد که در شان هیچ آدم عاقلی نیست.

این آغا بعد از یه سری بحث که نمی دونم چه ربطی به ریاضی مهندسی داشته با حالت تمسخرآمیزی گفته:

مثلا همین(؟!!) امام علی،یه چیزی میگه،"من ... من... نمی دونم چی چی"

بعدم در همین باب به اضافاتشون ادامه دادن.

یعنی واقعا من هیچ وقت فکر نمی کردم که یه آدم،یه انسان بتونه یه همچین حرفی راجع به کسي بزنه که خدا اسم خودشو روش گذاشته و تو خونه ی خودش به دنیاش آورده.

من هرچی بخوام با تمام کلماتی که تو ذهنم دارم بازی کنم که بتونم لا اقل یه صفت امام علی(ع) رو بگم عمرا اگه بتونم ولی کاری که ازم بر می آد و ازش کوتاهی نمی کنم اینه که لا اقل با این اهانتا که به لطف اتفاقای سال 88 داره یواش یواش فراگیرم میشه مخالفت کنم و تا آخرم پاش بایستم.

البته این آغا فقط در این مورد ما رو مورد عنایت قرار ندادن که.تو یه شاهکار دیگه در توصیف شهید چمران فرمودن:تروریست.

من شرمندم که این حرفو می زنم ولی باید بگم چون حقیقته:

آخه آدم اگه شهید چمران و امثالهم نبودن که الان تو نمی دونستی بچت ایرانیه یا آمریکایی.

البته تقصیر این آغا نیست.تقصیر ما و دانشجوهای امثال ماست که همیشه خودمونو مسلمون می دونیم و مومن ولی اگه قرار باشه یه جو از نمرمونو یا حداکثر یه درسو برای عقیدمون فدا کنیم عمرا اگه همچین جراتی داشته باشیم.

در آخر از خدا می خوام که اگه قراره با رسیدن به مدارک بالاتر علمی اینطوری خوار و حقیر بشم هیچ وقت پیشرفت نکنم.

اللهم عجل لولیک الفرج

نمرات نهایی محاسبات و مقاومت 1 استاد بهزادی

سلام.این نمرات با احتساب نمرات پروژه است به عبارتی نمرات نهایی حساب میشود.

نمرات نهایی محاسبات استاد بهزادی

نمرات نهایی مقاومت مصالح 1 استاد بهزادی

نمرات مبانی مهندسی برق هم درسته اقای جلیلیانه !! هر کس نمرش رو می خواد باید خودش بره بپرسه یا باید صبر کنه تا حذف و اضاف !

نمرات دینامیک استاد شیشه ساز هم شاید روی وبلاگ قرار دادیم !

موفق باشید

نمرات ديناميك استاد "شاپور" مرادي

نمرات تاسف بار ديناميك استاد مرادي رو ميتونين ادامه مطلب نيگاه كنين.

برای مشاهده ی نمرات دینامیک به ادامه مطلب مراجعه ی کنید .

ادامه نوشته

معرفی یک کتاب مفید

این کتاب هدیه ی یکی از بچه های برق 87 به مکانیک 87 هست.مطالعه ی این کتاب در ایام

"بین الترمین" به همه ی مکانیکی های 87 توصیه میشود.

البته بهتر می بود که کتاب با "نام آداب معاشرت برای پسران با پسران"(!!) می بود.

------------------------------------

برای دریافت کتاب به جناب م.م از بچه های برق 87 مراجعه کنید.

به کجا چنین شتابان؟!!

اولين روزي كه به اهواز امدم هيچ وقت يادم نميره .هميشه در خاطراتم به عنوانه نقطه اي تاريك به يادگار خواهد ماند.همان موقع كه كفش هايم اسفالت خيابان هايه اهواز را بوسيد چشم هايم به تاريكي گراييد. طوفان شني را كه 18 سال فقط در اخبار هواشناسي اسمش را شنيده بودم لمس كردم وقتي كه از ديدگانه نگهبانانه ابيپوش گذشتم جمعيتي را ديدم كه بسانه خودم نااگاه وشايد هم اگاه به جايي امده بودن كه اسمش محله جمع اوري دانش بود درختانه خرما را كه ديدم سوزش نفرتي راكه از بچگي نسبت به واژه اي داشتم احساس كردم واژه اي كه 6 سال اسم كتابم بود واژه اي كه نامه قومي را يدك ميكشيد كه حتي همزيستي با انها در مخيله خودم نمي گنجاندم. سواره اتوبوس كه شدم سوار كه چه عرض كنم فقط دستم اتوبوس سواري ميكرد با خودم گفتم كه باكي نيست برايه موفق بودن بايد برنجم!!بعد از طي مراحله ثبت نام ان هم در هفت خان پياپي وقتي كه نايي برايه سر پا ايستادن نداشتم از مركزي بيرون امدم انجا بود كه دسته نوازشگره خورشيدرا بر صورتم احساس كردم بعدها كه به خوابگاه رفتم فهميدم كه اب شيرينه اهواز را بايد ضميمه اي بر هوايه دل انگيزش كرد.نميدانم شايد اهواز قبول شدنم كيفره 3 سال افته تحصيلم است يا دهانه چفت نشده موشي در لباسه ادميزادوشايد دانشگاه قبول شدنم ناشي از1 ماه تلاش و پشتكار.يك سال و نيم از ان بار اول ميگذرد من وبعضي از دوستان درس نخواندن و خواب و چشم بستن نسبت به اطراف را مقدم بر بيداري مي دانيم ديگر انگيزه اي برايه جستنه علم نمي يابيم چيزي كه در دانشگاه ديدم فقط كلمه پاس كردنه درس بود از تخيل و نتيجه اش خلاقيت اثري نبود جايي ارام برايه فكر كردن پيدا نكردم .بودند كساني كه وقتي به دانشگاه امدند انگار كه دنيا را بهشان داده باشند اميدوارم كه بعد از 4 سال دنيايشان بزرگتر شود.شايد تا شقايق هست زندگي بايد كرد پس به دنباله شقايقه خويش باشيد. در جستجوي هدفي هستم و تا هنگام ان نشانه منتظرم...