ورژن جدید قالب وبلاگ مکانیک چمران 87 افتتاح شد !
سلام خدمت دوستان علی الخصوص هم دانشجویی های عزیز !![]()
اولا امیدوارم که تابسون خوبی پشت سر گذاشته باشید . البته تابستون همه چیش خوبه !(منتظر باشید که ضدحاله اول مهر نزدیکه !!)![]()
بعد از تلاش های فراوان بالاخه موفق شدیم که این قالب رو آمادش کنیم ! طوری که در اکثر مرورگرها مشکلی نداشته باشه ! انشاالله ! البته باید از همکاری یکی از دوستان عزیز هم تشکر کنم!![]()
این قالب با مرورگرهای زیر تست شده و مشکلی نداره !(حداقل من مشکلی ندیدم !!)![]()
IE 6 & IE 7 & IE 8 & Apple Safari & Opera 9.5 & Mozilla Firefox 3 Beta 5
همین طوری که مبینید قالب تو اکثر مرور گرهای معروف درست نمایش داده میشه !البته خوب نابرده رنج گنج میسر نمیشود!!![]()
این مرور گر نسبتا جدید Apple Safari هم خیلی عالیه ! اگر می خواین دانلودش اینجا رو کلیک کنید !
چت وبلاگ هم گذاشتیم بالایه وب که همه ببینن !![]()
حالا شما نظرتون رو بدید . مخصوصا درباره اون Header ش(همون عکس بالایی منظورمه!! ) ! ببینیم سلیقه مون درچه حده ؟؟!![]()
اگر مشکلی تو قالب وبلاگ میبینید بگید تا رفعش کنیم !
درپناه حق ![]()
هر کدوم از دانشجویانی مکانیک چمران ورودی 87 که مایل هستند از نویسندگان این وب شوند در قسمت نظرات اعلام کنند تا اسرع وقت جزو نویسندگان وب شوند.