سلام خدمت دوستان علی الخصوص هم دانشجویی های عزیز !

اولا امیدوارم که تابسون خوبی پشت سر گذاشته باشید . البته تابستون همه چیش خوبه !(منتظر باشید که ضدحاله اول مهر نزدیکه !!)

بعد از تلاش های فراوان بالاخه موفق شدیم که این قالب رو آمادش کنیم ! طوری که در اکثر مرورگرها مشکلی نداشته باشه ! انشاالله ! البته باید از همکاری یکی از دوستان عزیز هم تشکر کنم!

این قالب با مرورگرهای زیر تست شده و مشکلی نداره !(حداقل من مشکلی ندیدم !!)

  IE 6 & IE 7 & IE 8 & Apple Safari & Opera 9.5 &  Mozilla Firefox 3 Beta 5

همین طوری که مبینید قالب تو اکثر مرور گرهای معروف درست نمایش داده میشه !البته خوب نابرده رنج گنج میسر نمیشود!!

این مرور گر نسبتا جدید Apple Safari  هم خیلی عالیه ! اگر می خواین دانلودش اینجا رو کلیک کنید !

چت وبلاگ هم گذاشتیم بالایه وب که همه ببینن !

حالا شما نظرتون رو بدید . مخصوصا درباره اون Header  ش(همون عکس بالایی منظورمه!! ) ! ببینیم سلیقه مون درچه حده ؟؟!

اگر مشکلی تو قالب وبلاگ میبینید بگید تا رفعش کنیم !

درپناه حق